Lilacenter - voor een houding om van te houden


Je ziet nu ook wel in dat je moeder vroeger gelijk had toen ze zo zeurde dat je rechtop moest staan. Maar ja, echt betere tips dan 'trek je schouders naar achter' kreeg je niet van haar en nu weet je eigenlijk nog niet goed hoe je rechtop kan komen staan. Je gaat al naar de sportschool of naar yoga, maar die houding verandert niet.

Tot je veertigste had je nergens last van, maar nu...
  • ... sta je na je werkdag met zeurende rug in de keuken, waarna je moe en geprikkeld bent. Weg gezellige avond
  • ... komen jouw nek- en schouderklachten na behandeling steeds weer terug. Alle massages en dryneedling ten spijt
  • ... heb je steeds vaker sportblessures en moet je weer "rust nemen en langzaam opbouwen". Zo schiet het niet op
  • ... begin je toch bang te worden hoe krom je zal staan als je straks 80 bent. Hopelijk heb je geen rollator nodig
  • ... wil je ook wel eens een uitstraling die past bij het zelfvertrouwen dat je gekregen hebt over de jaren. Je wilt dat mensen jou gaan zien.

Ik weet hoe frustrerend het kan zijn om te proberen rechtop te staan, want we hebben nooit geleerd hoe dat dan werkt. Als je probeert jezelf een goede houding op te leggen, voelt dat helemaal niet natuurlijk. Je houdt het niet vol of vergeet het weer en het levert spierspanningen op.

Maar het is echt mogelijk om je houding te veranderen. En eigenlijk nog best leuk ook! Met mijn programma's en persoonlijke begeleiding leer je veel over je lichaam en ontwar je stap voor stap de patronen die je vast houden in je houding.
Zet vandaag de eerste stap naar een houding waar je blij van wordt en vraag een gratis gesprek aan.

Over mij (en mijn houding)
Werk met mij
Mijn gratis hulp


GRATIS e-book: 
Rechtop staan. Wat is er voor nodig?

Schouders naar achter! Buik en billen intrekken!
Hmmm, doe dat maar liever niet. Maar wat dan wel?

In dit e-book leer je:
  • waarom de standaard tips niet werken
  • waarom krachttraining niet werkt
  • waarom rekoefeningen niet werken
  • wat wel werkt


Voordat ik bij Ruby kwam had ik moeite om mijn voeten goed af te wikkelen, was ik snel moe, had ik een pijnlijk lichaam en liep ik ook wat voorover. Het kostte mij steeds meer moeite om in beweging te komen. Ik hou erg van wandelen maar kreeg hier weerzin tegen. Ik merkte dat ik vaker bleef zitten, terwijl ik vroeger veel meer bewoog. 

Ik merkte na de eerste afspraak al snel dat ik meer energie kreeg en rechter op ging lopen door de oefeningen. Ik ben minder moe na een werkdag, en kan daardoor ook 's avonds weer actief zijn. Maar vooral heb ik weer plezier in bewegen: ik kan nu weer lange stukken lopen zonder vermoeidheid en ik ben ook meer gaan fietsen. -Thea-