5-daagse Houding Fast Track: Pak je rugpijn bij de kern aan

Je bent nog lang niet oud, maar door je rugpijn kan je steeds minder spontaan bewegen. Laat staan lekker door de kamer dansen. 

Je doet versterkende oefeningen of yoga. Je loopt de deur plat bij de fysio. Maar niets lijkt echt te helpen. 

De oorzaak van chronische rugklachten is meestal (95%) je houding. Weet jij hoe je je houding kunt verbeteren?


De meeste mensen denken dat het moeilijk is om je houding te verbeteren.
Of dat het lang duurt.
Als jij wilt ervaren dat het niet alleen makkelijk is, maar ook nog eens leuk, dan zit je hier goed.
Want ik help jou je houding te verbeteren in 5 dagen. Met technieken die je nog nergens bent tegengekomen.



Jij kan zelf je rugpijn aanpakken ZELFS als je overal al geweest bent en de pijn steeds terugkomt.

Nou denk je misschien dat je de hele dag op je houding moet gaan letten. Of dat je eindeloos buikspieroefeningen moet gaan doen. Of moet proberen om met je neus bij je knieën te komen. 

Gelukkig is het niets van dat alles. 

WANT DAT WERKT NIET. 


Deze technieken werken WEL omdat ze:
  • van binnenuit werken met de ademhaling (je gaat er ook vrijer door ademen)
  • je houdingspieren activeren (je ervaart steun van binnen zodat je buitenkant kan ontspannen)
  • je hersenen er bij betrekken zodat ze je houding beter gaan aansturen (dan hoef jij het niet te doen).
Je houding wordt zo opnieuw geprogrammeerd. Daardoor merk je gedurende de dag dat je houding automatisch beter is. Dus jij hoeft niet meer geforceerd rechtop proberen te staan.

Daarnaast zijn de oefeningen:
  • leuk om te doen (een ontdekkingsreis door je lichaam)
  • voor iedereen te doen (het is absoluut niet zwaar)
  • gewoon thuis te doen (geen sportschool abonnement vereist)
Wat zijn de resultaten als je meedoet?
  • Je rugpijn is veel minder of zelfs verdwenen
  • Je weet precies wat je moet doen (en laten) om je goede houding te behouden
  • Je voelt je langer, lichter, sterker en vrolijker


Hoe ziet de Houding Fast Track eruit?

Met een groep van maximaal 20 personen delen we een besloten Facebook groep* voor motivatie en het delen van ervaringen. Daarin krijg je elke dag (5 dagen lang):

  • een opgenomen les van een half uur (duidelijke uitleg en rustige opbouw).
  • een live zoom sessie van een half uur (opname kijken kan ook) voor al je vragen. Ook geef ik je praktische tips om te gebruiken in je dag en deel ik de anatomie achter de technieken. Zodat je begrijpt wat je doet.
Je hebt 3 weken lang toegang tot al het materiaal. De laatste samenvattende les kan je downloaden om te blijven doen.


Klaar voor deze Houding Fast Track?

Een individuele afspraak kost bij mij 120 euro en daar moet je voor naar Delft. Dat ga je geen 5 dagen achter elkaar doen. Met deze Houding Fast Track heb je wèl de kans om een hele week met mij aan de slag te gaan. 

Je investering is 149 euro.

Daarvoor kan je 2 keer naar de fysio. Dus de vraag is: blijf je liever afhankelijk van anderen voor symptoombestrijding  OF ontdek je liever deze technieken om de oorzaak van je pijn aan te pakken?

Druk op de knop hierboven om je op te geven  ↑  


Veelgestelde vragen.

Je houding verbeteren. Dat kan toch niet in 5 dagen!? Ik zeg je dat het zelfs sneller kan. Tussen al deze foto's zat 40 uur.

Deze simpele technieken zijn gewoon ontzettend efficiënt.
Je zal nooit meer hetzelfde over houding denken.

prev next

Is je houding dan voor de rest van je leven goed? Nee, als je verder nooit meer iets zou doen natuurlijk niet. Maar met deze challenge zal je ervaren hoe snel je je eigen houding kunt veranderen als je met deze technieken werkt. En omdat je de technieken nu kent, kan je ze altijd weer toepassen als je het even had laten versloffen. 

Houd ik toegang tot de oefeningen na de Challenge? Ja. De laatste les (met alle geleerde oefeningen) kan je downloaden.

Je gaat me toch niet leren om mijn bekken gekanteld te houden he, want dat heb ik al geprobeerd. Nee zeg, je mag stoppen met alles wat je expres deed om (zogenaamd) goed te komen staan. Deze technieken werken van binnenuit. Je legt jezelf niets op van buitenaf.


Wat wordt het? Pak je je kans of blijf je tobben?

Laatste kans om je op te geven  ↑